Dr. Ou’s Psychotherapy
Kütüphaneye Ekle
7.6

Dr. Ou’s Psychotherapy

ÖZET:

UYARI! "Dr. Ou’s Psychotherapy" serisi şiddet, kan, psikolojik etki ve ya cinsel sahneler içerebilir. 18 yaşından büyük okuyucuların okuması önerilir.

Dr. Ou’s Psychotherapy: Bölümler

Tür:Gizemi,Psikoloji,Yaoi
Yazar: Yi Xi
TR Çevirmen: Wattpad: Queenrose3535
Bölüm sayısı:46.Bölüm +5 Extra
Çıkış Tarihi:2021

Ünlü bir siyaset ve hukuk üniversitesinden mezun olan seçkin bir avukat olan Yi Zhize, A Şehri hukuk camiasının gözde isimlerindendir. Mükemmel bir pratiğe ve zarif bir zevke sahip yakışıklı bir adamdır, ancak kişiliği kayıtsız ve soğuktur, yüksek dağların bir çiçeğidir. Son zamanlarda, üstlendiği birkaç kanlı dava nedeniyle, birkaç gün üst üste bir dizi kabus görmüş ve zihinsel kaygıyı tetiklemiştir. Yi Zhize, bir arkadaşı tarafından psikiyatrist Ou Tingyun ile tanıştırıldı. O öğleden sonraki sıradan ilk buluşmanın, bir ömür boyu sürecek bir ilişkinin başlangıcı olacağını hiç tahmin etmemişti. Kim kimin için tedavi, kim kimin için hasta olmuştu?


"Zhize, ben mi sana yardım edeyim yoksa sen mi kendine yardım edersin?"

"Sen, bana yardım et."

Hipnoza giriyorum.

"Tingyun, sen...?"

"Şşş, sana söyleneni yap."

Baştan çıkarmaya çalışıyorsun

Bunları da beğenebilirsiniz.

Yorumlar