I and My Husband Sleep in a Coffin
Kütüphaneye Ekle
8.4

UYARI! "I and My Husband Sleep in a Coffin" serisi şiddet, kan, psikolojik etki ve ya cinsel sahneler içerebilir. 18 yaşından büyük okuyucuların okuması önerilir.

I and My Husband Sleep in a Coffin: Bölümler

Tür:Komedi,Romnatik,Manhuaya Uyarlanmış
Yazar: Wu Shui Bu Du
TR Çevirmen: Wattpad: Queenrose3535
Bölüm sayısı:84.Bölüm +9  Extra
Çıkış Tarihi:2019

Benim adım Wang Xiao Mie. İnternetten yardım istiyorum.

Uyandığınızda kendinizi bir mezarın içindeki tabutta uyurken ve kırmızı bir gelinlik giyerken bulursanız ve yanınızda gerçek bir iblis koca yatıyorsa. Düğün gecesi ilişkisi yapmak isterse ne yapmalıyım? Bayılabilir miyim? Bayıldıktan sonra geri dönüş yapabilir miyim?


İnternette cevap bekliyorum. Çok acil.

Bunları da beğenebilirsiniz.

Yorumlar